header foto header foto header foto header foto header foto header foto header foto header foto header foto header foto header foto header foto header foto
 
Evenementen

Zondag 1 juli 'Fiesta en Tres Montagnes!' Nog een paar plekken vrij!

Nieuws afbeelding 25-6-2018
Op zondag 1 juli vindt het jaarlijkse familietoernooi plaats. Shinty bevindt zich die dag in Mexicaanse sferen, het wordt 'Fiesta en Tres Montagnes'! We hebben nog plek voor een paar teams! Ariba! Ariba! Geef je team snel op, want vol = vol!
  
Wie kan meedoen? 
Iedereen! Wel of geen ervaring, oud, jong, van mini tot veteraan, het maakt niet uit. Voorwaarde is dat minimaal de helft van jouw team lid is van Shinty. Tevens bestaat je team uit minimum 10 en maximaal 15 leden, zowel spelende als niet-spelende teamgenoten. 
  
We spelen 8 tegen 8 en je mag onbeperkt wisselen. Heeft je familie te weinig familieleden? Geen nood, vorm dan samen met één of meerdere gezinnen een team. Combineer gerust met teamgenootjes, buren, familie en vrienden. We proberen bij de poule-indeling rekening te houden met de verschillende leeftijdscategorieën. Dit jaar zijn er 20 familieteams en 10 prestatieteams. 

Wat is een Familieteam?
Eén of meerdere families (en/of vrienden) die een duidelijke binding hebben met Shinty. Dit kan betekenen dat kinderen en/of de ouders lid zijn van Shinty en/of op een andere manier betrokken zijn bij de club. De leeftijdsopbouw binnen het team is een mix van jong en oud. Hockeyervaring is geen must! Het uitgangspunt in deze poule van familieteams is sportiviteit en gezelligheid. De spelregels zullen hierop worden afgestemd. Nogmaals gezelligheid en sportiviteit heeft prio boven winnen! 

Wat is een Prestatieteam?
Vind je het leuk om tijdens het Familietoernooi wat competitiever te hockeyen, schrijf je dan in als prestatieteam. Om voor deze poule in aanmerking te komen moet je wel aan een aantal voorwaarden voldoen. Zo moet het team voor meer dan de helft uit Shinty leden bestaan en is enige hockey-ervaring wenselijk (dit ter beoordeling van de teams zelf). Daarnaast geldt de regel dat je minimaal in een C-team moet spelen om mee te kunnen doen. Wellicht overbodig, maar ook voor de poule van prestatieteams staat sportiviteit en gezelligheid hoog in het vaandel. Het blijft tenslotte een familietoernooi!
  
Wat kost het? 
De kosten bedragen € 175,- per team bestaande uit 10 personen. Ben je met meer (zowel spelende als niet-spelende teamgenoten) dan betaal je €17,50 per persoon extra. Kinderen tot en met 5 jaar zijn gratis, vanaf 6 jaar maak je ook onderdeel uit van een team.

Hoe schrijf je je in?
Vanaf 1 juni kun je jouw team inschrijven via een digitaal inschrijfformulier (via website). Vervolgens kun je betalen via de Shinty app / website. Je kan jouw team tot uiterlijk zondag 24 juni a.s. aanmelden. 

De eerste 30 teams die zich hebben ingeschreven én hebben betaald zijn zeker van plaatsing voor het toernooi. Dit zijn dus de eerste 20 familieteams en de eerste 10 prestatieteams. 
 
Betalen via Shinty app
- Ga rechtsonder naar 'Meer...’ -> kies ‘Evenementen’
- Meld je aan voor het evenement 'Familietoernooi Fiesta en Tres Montagnes'
- Geef bij 'Introducees' eventueel het aantal extra deelnemers aan (bij meer dan 15 deelnemers)
- Vul bij ‘Opmerkingen’ de naam van jouw team in
- Betaal via iDEAL

Betalen via Shinty website
- Log in op de website met je lidnummer en wachtwoord (rechts bovenaan de website Inloggen)
- Ga in het menu bovenin naar ‘Club’ en kies dan voor ‘Evenementen'
- Meld je aan voor het evenement ‘Familietoernooi Fiesta en Tres Montagnes'
- Geef bij 'Introducees' eventueel het aantal extra deelnemers aan (bij meer dan 15 deelnemers)
- Vul bij ‘Opmerkingen’ de naam van jouw team in
- Betaal via iDEAL

Lidnummer en wachtwoord vergeten?
Ben je je lidnummer en/of wachtwoord vergeten en kun je niet inloggen op de website of app? Stuur een e-mail naar [email protected].
 
Let op: jouw aanmelding is pas definitief als het inschrijfformulier en de betaling zijn ontvangen!
 
Wij hebben er al zin in en zien jullie graag op 1 juli! 
  
SALUDAS, 
  
De Evenementen Commissie, 
Koert, Ilse, Michael en Masha 
Deel op: