header foto header foto header foto header foto header foto header foto header foto header foto header foto header foto header foto
 
Bestuur

Het bestuur zoekt versterking!

Nieuws afbeelding 8-5-2019
Aan het einde van dit seizoen eindigt de bestuursperiode van een aantal bestuursleden. We zijn daarom op zoek naar een Secretaris, een Hoofd Technische Zaken Senioren en een bestuurslid Communicatie & Sponsoring. Daarnaast zijn we op zoek naar invulling voor een nieuwe functie binnen het bestuur: bestuurslid Bar,  Evenementen & Accommodatie

Als secretaris vervul je een spilfunctie binnen het bestuur van Shinty. Samen met je medebestuursleden ben je verantwoordelijk voor het optimaal functioneren van de vereniging. Je bewaakt alle administratieve processen direct gerelateerd aan bestuurszaken, dit alles in nauw overleg met de andere leden van het bestuur. Daarnaast houd je je bezig met het activeren, motiveren en coördineren van de onder jouw beheer gestelde commissies en activiteiten daarbuiten waar nodig.  

Wat houdt de functie in?
- Je bent lid van het dagelijkse bestuur van DMHC Shinty
- Als bestuurslid ben je belast met de volgende portefeuilles:
          - G-hockey
          - Medische Commissie
          - Ledenadministratie (incl. AVG, VOG etc.)
          - Sportiviteit & Respect
          - Tuchtcommissie
          - Vertrouwenspersoon
- Je stelt de agenda samen voor de bestuursvergaderingen en de Algemene Ledenvergadering (ALV)
- Je beheert (postbus) inkomende en uitgaande post
- Je zorgt voor de juiste verspreiding van informatie naar leden
- Je verzorgt vergunningaanvragen bij gemeente en houdt inschrijvingen bij de Kamer van Koophandel actueel
- Je onderhoudt de contacten met de KNHB
- Je bent intern en extern het aanspreekpunt voor de commissies binnen jouw portefeuille
- Je zorgt voor een goede communicatie met de commissies binnen jouw portefeuille

Hoeveel tijd ben je kwijt?
- Ongeveer 4 uur per week
- 10 x per jaar bestuursvergadering
- 2 x per jaar Algemene Ledenvergadering
- Meerdere keren per jaar overleg met de commissies in jouw portefeuille

Naar wie zijn we op zoek?
- Je hebt hart voor de hockeysport én Shinty
- Je hebt bij voorkeur actief gehockeyd of bent als vrijwilliger actief (geweest) in onze club
- Je bent een enthousiaste teamspeler en je hebt een proactieve houding
- Gebeurtenissen van verschillende aard komen bij de secretaris langs; het goed kunnen omgaan met "brandjes” is een pré
- Je bent zichtbaar voor leden, vrijwilligers en externe partijen

Interesse?
Mocht je jezelf herkennen in bovenstaand profiel en deze functie willen vervullen voor minimaal drie jaar, stuur dan een mail naar Xavier van den Thillart, [email protected] of bel 06-83115661. Voor vragen over de functie kun je terecht bij de huidige secretaris, Alexander Lanni, [email protected], telefoon 06-51426336.

Als HTZ Senioren ben je verantwoordelijk voor het faciliteren van het senioren en veteranen hockey binnen Shinty. Dit doe je samen met de Technische Commissie Senioren, welke je aanstuurt en coördineert. Je levert een bijdrage aan het bepalen en implementeren van het beleid van Shinty.  

Wat houdt de functie in?
- Je bent lid van het dagelijkse bestuur van DMHC Shinty
- Je bent als bestuurslid belast met de volgende portefeuilles:
          - Technische beleid prestatie hockey (Heren en Dames 1)
          - Technische beleid (Jong) Senioren breedte teams
          - Technische beleid Veteranen
          - Trimhockey, 7x7 hockey en alternatieve vormen
- Je stuurt de Technische Commissie aan, die bestaat uit een 
          - Commissaris Senioren
          - Commissaris Veteranen
          - Commissaris Trimhockey, 7x7 hockey en andere vormen
          - Wedstrijdsecretaris Senioren
- Je bewerkstelligt een goede communicatie met de commissie en de aanvoerders, aanspreekpunten en trainers 
   van de senioren- en veteranenteams
- Je bent binnen het bestuur de eerstverantwoordelijke voor de bovenstaande portefeuilles
- Je signaleert problemen en draagt oplossingen aan
- Je bepaalt het jaarplan/activiteiten voor Senioren en zorgt voor de uitvoering hiervan
- Je bent verantwoordelijk voor de aanstelling en ontwikkeling van de trainers van de senioren- en veteranenteams
- Je bent verantwoordelijk voor het aanmelden van de teams bij de KNHB, het trainingsschema en overige administratieve taken

Hoeveel tijd ben je kwijt?
- Ongeveer 4 uur per week
- 10 x per jaar bestuursvergadering
- 2 x per jaar Algemene Ledenvergadering
- 4 x per jaar overleg met Technische Commissie
- Indien functiebelang bezoeken van vergaderingen KNHB district, Regio, wedstrijden

Naar wie zijn we op zoek?
- Je hebt hart voor de hockeysport én Shinty
- Je hebt affiniteit met (jong)Senioren en Veteranen, breedte en prestatie hockey
- Je beschikt over goede communicatieve vaardigheden
- Je bent een enthousiaste teamspeler
- Je hebt een flexibele instelling
- Je hebt leidinggevende ervaring en kunt goed omgaan met vrijwilligers en betaalde trainers
- Je bent zichtbaar voor leden, vrijwilligers en externe partijen 

Interesse?
Mocht je jezelf herkennen in bovenstaand profiel en deze functie willen vervullen voor minimaal 3 jaar, stuur dan een mail naar Xavier van den Thillart, [email protected] of bel 06-83115661. Voor vragen over de functie kun je terecht bij het huidige Hoofd Technische Zaken Senioren, Koen Husmann, [email protected]  
Als bestuurslid Communicatie & Sponsoring ben je verantwoordelijk voor de PR, communicatie en sponsoring binnen Shinty. Daarnaast houd je je bezig met het activeren, motiveren en coördineren van de onder jouw beheer gestelde commissies en activiteiten daarbuiten waar nodig. 

Wat houdt de functie in?
- Je bent lid van het dagelijkse bestuur van DMHC Shinty
- Als bestuurslid ben je belast met de portefeuilles Communicatie, Sponsoring en Wedstrijdshirts
- Je bent voorzitter van de Communicatie Commissie en organiseert 5 commissievergaderingen per jaar
- Samen met de Communicatie Commissie ben je verantwoordelijk voor
          - het interne en externe PR- en communicatiebeleid
          - het bewaken van de huisstijl van Shinty en het toezien op het gebruik hiervan (logo, kleuren en kleding)
          - alle cluborganen zoals de maandelijkse nieuwsbrief (Scoop), website, app, social media (Facebook, Instagram, Twitter)
          - het onderhouden van contacten met de plaatselijke pers
- Je bent verantwoordelijk voor de overeenkomsten gesloten met sponsoren
- Je bent het aanspreekpunt van het bestuur naar de Sponsorcommissie, en andersom
- Samen met de voorzitter van de Sponsorcommissie onderhoud je de contacten met de hoofdsponsoren
- Samen met de (nieuwe) Commissie Wedstrijdshirts ben je belast met 
          - het coördineren van de bestelling en uitgifte van thuis- en uit- wedstrijdshirts
          - het onderhouden van contacten met de leveranciers 

Hoeveel tijd ben je kwijt?
- Ongeveer 4 uur per week
- 10 x per jaar bestuursvergadering
- 2 x per jaar Algemene Ledenvergadering
- 5 x per jaar overleg met Communicatie Commissie
- Paar keer per jaar overleg met de Sponsorcommissie 

Naar wie zijn we op zoek?
- Je hebt hart voor de hockeysport én Shinty
- Je hebt ervaring binnen Shinty als lid, ouder of vrijwilliger 
- Je hebt een communicatie en/of marketing achtergrond
- Je hebt ervaring met Content Management Systemen
- Je kunt goed organiseren
- Je bent een enthousiaste teamspeler en je hebt een proactieve houding
- Je bent zichtbaar voor leden, vrijwilligers en externe partijen. 

Interesse?
Mocht je jezelf herkennen in bovenstaand profiel en deze functie willen vervullen voor minimaal 3 jaar, stuur dan een mail naar Xavier van den Thillart, [email protected] of bel 06-83115661. Voor vragen over de functie kun je terecht bij het huidige bestuurslid Communicatie & Sponsoring, Stephanie Schimmel, [email protected], telefoon 06-46132824.

Als bestuurslid BEA ben je verantwoordelijk voor de Bar, de Evenementen en alle Accommodaties van Shinty te weten, clubhuis, velden en overige voorzieningen. Daarnaast houd je je bezig met het activeren, motiveren en coördineren van de onder jouw beheer gestelde commissies en activiteiten daarbuiten waar nodig. 

Wat houdt de functie in?
- Je bent lid van het dagelijkse bestuur van DMHC Shinty
- Als bestuurslid ben je belast met de portefeuilles Bar, Evenementen en Accommodatie
- Samen met de Bar Commissie ben je verantwoordelijk voor
          - de invulling van het barschema
          - het uitvoeren van het wettelijk alcoholbeleid
          - het uitvoeren van het HACCP beleid
          - het uitvoeren van het personeelsbeleid
- Samen met de Evenementen Commissie ben je verantwoordelijk voor
          - de invulling aan het zijn van een gezellige familieclub 
          - de organisatie van aansprekende evenementen voor jong en oud
- Samen met de Accommodatie Commissie ben je verantwoordelijk voor
          - het opstellen van een meerjarig onderhoudsinvesteringsplan
          - het opzetten van een structuur voor het planmatig onderhoud van de accommodatie en velden 
- Je bent het aanspreekpunt van het bestuur naar de omwonenden, en andersom
- Je bent het aanspreekpunt van het bestuur naar externe onderhoudspartijen en gemeente, en andersom

Hoeveel tijd ben je kwijt?
- Ongeveer 6 uur per week
- 10 x per jaar bestuursvergadering
- 2 x per jaar Algemene Ledenvergadering
- Overleg met Bar-, Evenementen- en Accomodatie Commissie 
- Overleg met gemeente en onderhoudspartijen

Naar wie zijn we op zoek?
- Je hebt hart voor de hockeysport én Shinty
- Je hebt ervaring binnen Shinty als lid, ouder of vrijwilliger
- Je hebt een achtergrond op het gebied van het opstellen van een meerjarig onderhoudsplan
- Je kunt goed organiseren
- Bij voorkeur heb je ervaring met het organiseren van evenementen en aansturen van een bar
- Je bent enthousiast en kan anderen ook enthousiasmeren
- Je bent een teamspeler en je hebt een proactieve houding
- Je bent zichtbaar voor leden, vrijwilligers en externe partijen. 

Interesse?
Mocht je jezelf herkennen in bovenstaand profiel en deze functie willen vervullen voor minimaal 3 jaar, stuur dan een mail naar Xavier van den Thillart, [email protected] of bel 06-83115661. Voor vragen over de functie kun je terecht bij Johan van Luijn, [email protected] of bel 06-25086117.
Deel op:

Zoeken

Agenda

Nog geen agenda punten.

Contact

Adres
Hoofdstraat 21a,
3971 KA Driebergen
0343-516767

Postadres
Postbus 213,
3970 AE Driebergen
[email protected]